Witajcie!!!

Bardzo cieszę się że twoja szanowna osoba weszła na ten blog mam nadzieję że ci się podoba proszę jeśli podoba Ci się ten blog dodaj się do obserwatorów. To dla mnie ważne będę ci bardzo wdzięczna jeśli to zrobisz.

niedziela, 18 lipca 2010

Wywiad z redaktorką magazynu Stardoll Dudaczek!!!!

Witam postanowiłam że będę robic wywiady na blog z różnymi polskimi sławami na stardoll.
A oto pierwsze wydanie mojego pomysłu.
Dziś przeczytacie wywiad z redaktorką magazynu stardoll Dudaczek.


Ja:
Czy czujesz się popularna skoro piszesz w magazynie??
Dudaczek:
aż za bardzo, wiesz zauważyłam,że im więcej piszę tym bardziej mnie krytykują i mi zazdroszczą. Jeśli to jest popularność to jestem bardzo popularna
Ja:
tak to przykre kiedy ludzie wciaż cię krytykują i zazdroszczą talentowi czy próbujesz z tym coś robic
Dudaczek:
to zależy ale raczej próbuję im tłumaczyć ich złe zachowanie
Ja:
Czy dostajesz jakieś wiadomości dzięki którym czujesz się być sławną na przykład podobają im się twoje artykuły itp
Dudaczek:
tak, jest ich dużo a kilka osób stwierdziło nawet, że jestem ich idolką.
Ja:
czy sądzisz że sodówka uderzyła ci do głowy, stałaś się dla niektórych nie miła i wredna
Dudaczek:
Ja zawsze staram się być miła dla wszystkich i dyplomatycznie podchodzić do konfliktów i sporów, jestem pokojowo nastawiona do ludzi i staram się im ufać, Jeśli chodzi o szał popularności to szczerze mówiąc nie czuję tego, nadal jestem taka sama jak półtora roku temu gdy zakładałam tu konto. Czasem muszę być nie miła, ale tylko dla trudnych fanów, ale zawsze staram się odpisywać na listy i odpowiadać na pytania
Ja:
widac że rozmawiam z gwiazdą która nie czuję się gwiazdą. Widac że nie jesteś skłonna do sporów. Co robiłaś aby byc redaktorką magazynu czy o to zabiegałaś jak to się stało.
Dudaczek:
pierwszy raz napisałam prośbę do admina jesienią tamtego roku, bez odzewu, drugi raz w styczniu, gdy chciałam napisać o Wielkiej Orkiestrze Świątecznej Pomocy i też bez odzewu, w marcu postanowiłam, że napiszę jeszcze jeden raz i jak nadal nic to trudno, ale admin odpisał i tak zostałam redaktorką. Czasami żałuje, że zostałam redaktorką, szczególnie kiedy dostaje komentarze i listy typu "nie nadajesz się na redaktorkę" albo " zrezygnuj z pisania do magazynu bo jesteś żałosna".
Ja:
widac że jesteś ciekawą osobą opowiedz o sobie jak znalazłaś się na stardoll na przykład
Dudaczek:
No więc to było tak; właśnie założyłam sobie internet i szukałam stron podobnych do second life po kilku dniach znalazłam stardoll, zastanawiałam się nad tym bo second life to nie jest, ale spróbowałam, początki były ciężkie, bo wszystko było nowością, no ale z upływem czasu było co raz lepiej, a teraz już nie szukam second life bo mam stardoll.
Ja:
tak stardoll to bardzo fajna strona no nic dziękuję za wywiad i pozdrawiam
Dudaczek:
dzięki

Mam nadzieję że wywiad wam się podobał już niedługo kolejna częśc wywiadów z gwiazdami stardoll.
Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz